Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебедка, А. А.-
dc.date.accessioned2020-02-25T06:43:04Z-
dc.date.available2020-02-25T06:43:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛебедка А. А. Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції / А. А. Лебедка // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 609-612.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17113-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectМаркетингове дослідженняuk_UK
dc.subjectСпоживчі перевагиuk_UK
dc.titleМаркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукціїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebedka 609-612.pdfМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ОВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ467,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.