Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17113
Title: Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції
Authors: Лебедка, А. А.
Bibliographic description (Ukraine): Лебедка А. А. Маркетингове дослідження споживчих переваг овочевої продукції / А. А. Лебедка // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 609-612.
Issue Date: 2019
Date of entry: 25-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Маркетингове дослідження
Споживчі переваги
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17113
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lebedka 609-612.pdfМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ОВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ467,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.