Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1698
Назва: Застосування таблиць Шульте під час вивчення ресурсно-рекреаційного потенціалу Індії
Інші назви: The Use of Schulte’s Tables in the Exploring of Resource and Recreational Potential.
Автори: Бейдик, О. О.
Грешнякова, Т. В.
Ільїна, О. В.
Beidyk, O. O.
Greshnyakova, T. V.
Ilyina, O. V.
Бібліографічний опис: Бейдик О. О. Застосування таблиць Шульте під час вивчення ресурсно-рекреаційного потенціалу Індії / О. О. Бейдик, Т. В. Грешнякова, О. В. Ільїна // Природа Західного Полісся та прилеглих територій : зб. наук. пр. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Ф. В. Зузук та ін.]. – Луцьк, 2013. – № 10. – С. 50-55
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 20-сер-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: рекреаційна географія
ресурсно-рекреаційний потенціал
Індія
таблиці Шульте
recreational geography
geography of tourism
resource and recreational potential
India
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано мережу об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Південної Азії (на прикладі Індії), адаптованих до таблиці Шульте, проаналізовано її сильні та слабкі сторони географічної проблематики (ресурсний складник країнознавства, рекреаційної географії, географії туризму та ін.). Застосування активних методів навчання, у т. ч. адаптованих до географічної проблематики таблиць Шульте, сприяє концентрації, розвитку, тренуванню уваги та мислення (індивіда та групи) та виступає чинником об’єктивного сприйняття природних, суспільно-політичних, економічних явищ та процесів. Запропоновано сім варіантів таблиць Шульте, які виступають своєрідними «опорними сигналами» ресурсно-рекреаційного поля Південної Азії (об’єднує сім держав – Індію, Пакистан, Бангладеш, Непал, Бутан, Шри-Ланку, Мальдівську Республіку). Технологія використання таблиць Шульте може бути застосована і до класичних географічних (економічна та соціальна географія, фізична географія материків і океанів, краєзнавство, географія світового господарства), і конструктивно-географічних (ринкова діяльність туристських підприємств, рекреаційні комплекси, рекреаційно-туристські ресурси) дисциплін. The network of UNESCO World Heritage sites in South Asia (for example of India), adapted to Shulte table is characterized, the analysis of its strengths and weaknesses concerning geographical issues (resource component of regional geography, recreational geography, geography of tourism, etc.) is highlighted. Active Learning, including adapted to the geographical problems of Shulte’s tables, promotes concentration, development, training of attention and thinking (individual and group), and is a factor of objective perception of natural, social, political, and economic phenomena and processes. Seven options of Shulte’s tables are offered, which advocate a kind of «reference signals» resource and recreational fields in South Asia (comprising seven states = India, Pakistan, Bangladesh, Nepal, Bhutan, Sri Lanka, Maldives). The technology of using Shulte’s tables can be applied both to the classical geographical (economic and social geography, physical geography of continents and oceans, local history and geography of the world economy) and structurally-geographical (market activity of tourism enterprises, recreational facilities, recreation and tourism resources) disciplines
Опис: Роботу виконано на кафедрі країнознавства і туризму КНУ ім. Т. Шевченка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1698
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Природа Західного Полісся та прилеглих територій, 2013, № 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Beidyk.pdf251,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.