Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, І. Б.-
dc.contributor.authorПилипчук, Л. П.-
dc.date.accessioned2020-02-12T09:14:39Z-
dc.date.available2020-02-12T09:14:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМельник І. Б., Пилипчук Л. П. Урахування фактору технічного розвитку для формування стратегії маркетингу / І. Б. Мельник, Л. П. Пилипчук // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 365-366.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16873-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфактор технічного розвиткуuk_UK
dc.subjectформування стратегії маркетингуuk_UK
dc.titleУрахування фактору технічного розвитку для формування стратегії маркетингуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk 365-366.pdfУРАХУВАННЯ ФАКТОРУ ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ472,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.