Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧир, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorКачаровський, Роман Євгенович-
dc.date.accessioned2019-12-16T13:28:10Z-
dc.date.available2019-12-16T13:28:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧир Н. В., Єрко І. В., Мельник А. В., Качаровський Р. Є. Інформаційно-рекламний потенціал поштових відправлень як елемент популяризації туризму (на прикладі Волинській області) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія / Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2019. - Т. 47, № 2. - С. 116-122. DOI : doi.org/10.25128/2519-4577.19.3.14-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16611-
dc.description.abstractДля ряду країн з розвиненою туристичною галуззю однією із статей доходів державних бюджетів є випуск поштових марок.У даному дослідженні розглянуто особливості поштових відправлень як важливого елемента інформаційно-рекламної політики у процесі популяризації туристичної галузі на прикладі країн світу. Проаналізовано різні категорії відправлень, виокремлено їх тематику, акцентовано увагу на використанні конкретних елементів поштових відправлень у рекламі об’єктів туризму та інфраструктури. Висвітлено можливості поширення посткросингу як специфічного інструмента маркетингової діяльності та популяризації туристичних атракцій по всьому світу. Розглянуто перспективи та вплив поштових відправлень на формування інформаційно-рекламної політики туристичної галузі України загалом та Волинської області зокрема.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
dc.subjectВолинська областьuk_UK
dc.subjectпоштова маркаuk_UK
dc.subjectпоштова листівкаuk_UK
dc.subjectпосткросингuk_UK
dc.subjectтуристичний об’єктuk_UK
dc.subjectінфраструктураuk_UK
dc.subjectінформаційно-рекламна політика туризмуuk_UK
dc.titleІнформаційно-рекламний потенціал поштових відправлень як елемент популяризації туризму (на прикладі Волинській області)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udc911.3:338.48]:656.8(477.82)-
dc.identifier.doi10.25128/2519-4577.19.3.14-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тернопіль тези.pdf203,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.