Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16600| Назва: | Музична франкіана як відображення національно-архетипного мислення |
| Інші назви: | The musical Frankiana as an express of national archetypic thinking |
| Автори: | Драганчук-Кашаюк, Вікторія Миколаївна Drahanchuk-Kashaiuk, Viktoriia M. |
| Бібліографічний опис: | Драганчук-Кашаюк В. Музична франкіана як відображення національно-архетипного мислення. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: науковий збірник. Напрям : мистецтвознавство. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 28. С. 103–108. |
| Дата публікації: | 2018 |
| Дата внесення: | 16-гру-2019 |
| Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет |
| Теми: | музична франкіана українська музика камерно-вокальна і хорова творчість архетип ментальність musical Frankiana Ukrainian music chamber vocal and choral works archetype mentality |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто камерно-вокальну і хорову франкіану крізь призму втілення національної ментальності. Виокремлено дві сфери, основані на воле- та кордо- кодах національного архетипного мислення. Перша, інспірована духом боротьби і прагненням свободи, витворила архетип Революціонера-Каменяра («Вічний революціонер» М. Лисенка і С. Людкевича, «Vivere memento!» І. Карабиця та ін.). Друга, зумовлена Франковою «почуттєвої етикою», перегукується з архетипом Філософа-лірика (солоспіви про кохання та ін.). Поєднання вказаних сфер складає музично-поетичну концепцію цілісного українського ментального архетипу («Весна» М. Скорика, «Благодатна пора наступає» В. Камінського та ін.). The chamber-vocal and choral Frankiana is considered through the prism of the national mentality embodiment. Two areas are distinguished, based on the will- and cordo- codes of national archetype thinking. The first, inspired by the spirit of struggle and the aspirations of freedom, created the Revolutionary-Kamenyar archetype (“The eternal revolutionary” by M. Lysenko and S. Liudkevych, “Vivere memento!” by I. Karabyts, etc.). The second, due to Franco’s “sensual ethics”, is echoed with the Philosopher-lyric archetype (solosinging about love, etc.). The combination of these spheres is a musical and poetic concept of the holistic Ukrainian mental archetype (“Spring” by M. Skoryk, “The Blessed Time Comes” by V. Kaminskyi, etc.). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16600 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| титул.pdf | обкладинка журналу | 134,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
| Kashaiuk_doctor_19.pdf | основний файл | 278,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
| зміст.pdf | зміст журналу | 157,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.