Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16555
Назва: Менеджмент і маркетинг у лісовому та садово-парковому господарстві: програма нормативної навчальної дисципліни
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Менеджмент і маркетинг у лісовому та садово-парковому господарстві: програма нормативної навчальної дисципліни. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2019. 8 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 18-лис-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: менеджмент
маркетинг
management
marketing
Короткий огляд (реферат): Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Менеджмент лісового та садово-паркового господарств. 2. Маркетинг лісового та садово-паркового господарств.
Опис: Менеджмент і маркетинг у лісовому та садово-парковому господарстві: програма нормативної навчальної дисципліни (ОР магістр, спеціальність «Лісове господарство», «Садово-паркове господарство», освітньо-професійна програма «Лісове господарство», «Садово-паркове господарство», 2 курс, 3 семестр – д.ф.н., 3 курс, 5 семестр – з.ф.н.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16555
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММ_програма(2019-2020).pdf439,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.