Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16537
Title: Психологія життєвого простору освітнього закладу
Authors: Іванашко, Оксана Євгенівна
Bibliographic description (Ukraine): Іванашко О. Є. Психологія життєвого простору освітнього закладу : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки студентів ОС Магістр галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми Психологія, Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія) / О. Є. Іванашко ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. - Луцьк, 2019. - 12 с.
Issue Date: Oct-2019
Date of entry: 14-Nov-2019
Publisher: Cхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: життєвий простір
освітній заклад
безпечне середовище
моніторинг
Abstract: Зміст дисципліни розкриває механізми психологічного впливу суб’єктів освітньої взаємодії, багатоманіття засобів, прийомів, методів, форм організації і функціонування часового, територіального, матеріального, ціннісного вимірів життєвого простору освітнього закладу. Організацію та розвиток освітньої системи передбачається вивчати з точки зору побудови та порушення особистісних меж, умов дотримання безпечного освітнього середовища суб’єктами єдиного освітнього простору. Програма курсу розкриває інноваційний досвід поєднання наукових знань з психології соціального пізнання і взаємин, психології життєвого середовища освітнього закладу, психології повсякденності та екологічної семіотики у практиці просвітницької, психодіагностичної, консультативної, психотерапевтичної роботи психолога з суб’єктами освітньої взаємодії, а також моніторингу досягнень та перспективного планування організації безпечного освітнього середовища.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16537
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.