Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПередон, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorPeredon, Nataliia O.-
dc.date.accessioned2019-09-10T12:27:32Z-
dc.date.available2019-09-10T12:27:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПередон Н. О. Тактики емоційної аргументації в комунікативній поведінці ініціатора примирення / Н. О. Передон // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2017. - № 2. - С. 149-155uk_UK
dc.identifier.otherУДК 159.942:316.472-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16243-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу тактико-стратегічного аспекту комунікативної поведінки ініціатора примирення в ситуації гармонізації міжособистісної інтеракції з комунікантом-об’єктом примирення. Виокремлено та проаналізовано особливості застосування тактик переконування, спрямованих на емоційну сферу сприйняття та осмислення інформації. Встановлено, що з метою відновлення комунікативного балансу з об’єктом примирення ініціатор примирення послуговується тактиками емоційної аргументації, до яких належать тактика демонстрації власного емоційного стану, тактика апеляції до попереднього позитивного досвіду спілкування, тактика самоосуду, тактика надання позитивної оцінки якостям та діяльності об’єкта примирення, тактика жарту і тактика посилання на авторитетні джерела. The article highlights the nature and peculiarities of the emotional argumentation tactics used by the party who is seeking to be the initiator of restored harmonious relations with the interlocutor who is the object of the initiative for reconciliation. The author comes to the conclusion that within the process of conflict resolution emotional argumentation is an effective means of influence as it helps persuade the object of reconciliation to change his / her negative attitude towards the initiator of reconciliation and interact harmoniously. It has been determined that the tactics of emotional argumentation are represented in the speech of the interlocutor who is seeking reconciliation by: 1) the tactics of demonstrating initiator’s emotional state. Using this tactics the initiator of reconciliation demonstrates his regret and shame aroused by his maleficent deed; 2) the tactics of appeal to the previous experience of harmonious interaction, the aim of which is to de-escalate conflict by referring to the feelings of love, affection and mutual understanding the interlocutors had before the conflict; 3) the tactics of self-condemnation which expresses the initiator’s critical attitude to his mental abilities and maleficent deed; 4) the tactics of appreciating the interlocutor’s qualities or behaviour, which helps show initiator’s positive attitude to the object of reconciliation; 5) the tactics of joke which lessens psychological distance between the initiator and the object of reconciliation; 6) the tactics of referring to authoritative sources. This tactics contributes to the conflict resolution by making the request for forgiveness more meaningful and significant.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UK
dc.subjectтактики емоційної аргументаціїuk_UK
dc.subjectініціатор примиренняuk_UK
dc.subjectоб’єкт примиренняuk_UK
dc.subjectemotional argumentation tacticsuk_UK
dc.subjectinitiator of reconciliationuk_UK
dc.subjectobject of reconciliationuk_UK
dc.titleТактики емоційної аргументації в комунікативній поведінці ініціатора примиренняuk_UK
dc.title.alternativeEmotional Argumentation Tactics of Communicative Behaviour of the Initiator of Reconciliationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peredon_2017_3.pdf455,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.