Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16241| Назва: | Тренінг «Навчаємось педагогічної толерантності» : методичні рекомендації | 
| Автори: | Гордієнко, Юлія Анатоліївна Hordiienko, Yuliia A. | 
| Бібліографічний опис: | Гордієнко Ю. А. Тренінг «Навчаємось педагогічної толерантності» : методичні рекомендації / Ю. А. Гордієнко ; за ред. Л. Є. Гусак. – Луцьк : Вежа-Друк, 2017. – 60 с. | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Дата внесення: | 10-вер-2019 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | pedagogical tolerance teacher of foreign languages | 
| Короткий огляд (реферат): | Виховання підростаючого покоління у дусі толерантності ефективне, якщо у самих педагогів ця якість є достатньо сформованою, що повинно бути враховано у процесі професійної підготовки майбутніх учителів та у діяльності викладачів ВНЗ. Головною метою тренінгу є ознайомлення викладачів із сутністю педагогічної толерантності, визначення методів та прийомів формування цієї якості у майбутніх учителів, активізація у їхньому мовленні відповідного лексичного матеріалу з даної проблеми. Даний посібник може використовуватись у процесі професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей, на курсах підвищення кваліфікації учителів загальноосвітніх навчальних закладів, адаптований варіант окремих елементів тренінгу доцільно застосовувати під час навчання як молодших школярів, так і учнів підліткового віку з метою підвищення рівня їхньої толерантності. | 
| Опис: | Програма тренінгу передбачає короткотривалу підготовку (14 академічних годин), яку розділено на 7 занять. Під час проведення тренінгу використовуються дискусійні, ігрові, демонстраційні та практичні методи. Структура занять залежить від мети та завдань, яких потрібно досягнути, проте наявність наступних складових є обов’язковою: 1) організація початку тренінгу; 2) ознайомлення з його темою та завданнями, мотиваційне забезпечення діяльності учасників; 3) актуалізація опорних знань (розминка); 4) основна частина; 5) підсумки та зворотній зв'язок; 6) оцінювання ефективності діяльності учасників тренінгу та постановка завдань для самостійного опрацювання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16241 | 
| Тип вмісту: | Methodical recommendations | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FIF) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| trening_tolerantn.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
