Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагій, Олександра Леонідівна-
dc.contributor.authorЯчнюк, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorБерезовський, Василь Анатолійович-
dc.contributor.authorBlаghii, Alexandra-
dc.contributor.authorYachnyuk, Maksym-
dc.contributor.authorBerezovskyi, Vasyl-
dc.date.accessioned2019-07-17T08:09:24Z-
dc.date.available2019-07-17T08:09:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБлагій О. Л. Аналіз підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльності / Олександра Благій, Максим Ячнюк, Василь Березовський3 // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 30. – С. 37–41.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.035 – 053.67-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16155-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз наявних у фаховій літературі підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльності. Для виконання поставлених завдань використано такі методи дослідження, як аналіз і систематизація науково-методичної літератури; логіко-теоретичний, системний аналіз, педагогічне спостереження. Проведений аналіз свідчить, що існують багаті традиції вітчизняної та зарубіжної педагогічної практики з організації оздоровчо-рекреаційної діяльності студентської молоді, що зумовлено потребою суспільства в залученні студентської молоді до рухової активності, підвищенні рівня їхнього здоров’я. Відзначено, що питання розробки інноваційних технологій залучення студентів до оздоровчо- рекреаційної діяльності з використанням доступних і привабливих видів рухової активності, визначення умов їх оптимальної реалізації під час дозвілля потребують детального вивчення з урахуванням сучасних тенденцій розвитку. The article presents an analysis of approaches available in the professional literature for attracting students to health-improving and recreational activities. The following research methods were used to solve the problems: analysis and systematization of scientific and methodological literature; logical-theoretical analysis, system analysis, pedagogical observation. The analysis shows that there are rich traditions of domestic and foreign pedagogical practices in the organization of health-improving and recreational activities of student youth, which is determined by the need of society in attracting students to motor activity, improving their level of health. It was noted that the issue of innovative technologies developing for attracting students to health-improving and recreational activities using accessible and attractive types of motor activity, determining the conditions for their optimal realization during leisure requires a detailed study, taking into account the current trends of development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.subjectоздоровчо-рекреаційна діяльністьuk_UK
dc.subjectпідходиuk_UK
dc.subjectзалученняuk_UK
dc.subjectstudent youthuk_UK
dc.subjecthealth-improving and recreational activityuk_UK
dc.subjectapproachesuk_UK
dc.subjectengagementuk_UK
dc.titleАналіз підходів щодо залучення студентської молоді до оздоровчо-рекреаційної діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeThe Analysis of Approaches to Student Youth Attraction to Health-Improving and Recreational Activitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alexandra Blаghii.pdf318,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.