Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузава, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorKuzava, Iryna B.-
dc.date.accessioned2013-07-11T10:53:26Z-
dc.date.available2013-07-11T10:53:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКузава І. Б. Особливості медико-психолого-педагогічного супроводу інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси, 2013. – Випуск № 3 (256). – С. 52-56.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [376.4 / 37.048]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1607-
dc.descriptionдокторант кафедри психокорекційної педагогіки НПУ ім. М. П. Драгоманова (м. Київ) кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.description.abstractУ науковій статті на основі узагальнення наукових джерел розкриваються особливості медико-психолого-педагогічного супроводу інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку. Визначено сутність, зміст, компоненти і принципи медико-психолого-педагогічного супроводу. The introduction of the idea of inclusive education needs rethinking existing models of general and special system of preschool education and building on this basis the corresponding system of medical, psychological and educational assistance to students with mental and physical disabilities, which should contribute to their full participation in a general area. Because scientific article based on a synthesis of scientific sources regarding medical, psychological and educational support preschool children who require correction of psychophysical development in inclusive education. The character, scope, components and principles of medical, psychological and pedagogical support inclusive education. In particular, the theoretical study investigated problem give us grounds for etermining medical, psychological and pedagogical support system as educational activities designed to create a comprehensive system of clinical and psychological, psycho-educational and psychotherapeutic environment conducive to learning and skills, successful adaptation Rehabilitation, personal identity formation, normalization of family relationships, its integration into the society.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk_UK
dc.subjectсупровідuk_UK
dc.subjectмедико-психолого-педагогічний супровідuk_UK
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectдошкільники, які потребують корекції психофізичного розвиткуuk_UK
dc.subjectдеприваціяuk_UK
dc.subjectфрустраціяuk_UK
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UK
dc.subjectaccompanimentuk_UK
dc.subjectmedical, psychological and pedagogical supportuk_UK
dc.subjectinclusive educationuk_UK
dc.subjectpreschooleruk_UK
dc.subjectrequiring correction psychophysical developmentuk_UK
dc.subjectdeprivationuk_UK
dc.subjectfrustrationuk_UK
dc.subjectsocial competenceuk_UK
dc.titleОсобливості медико-психолого-педагогічного супроводу інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвиткуuk_UK
dc.title.alternativeParticularly medical and psycho-pedagogical support inclusive education preschoolers in need of correction psychophysical development.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК [376.4 / 37.048]-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kuzava_2013.pdf150,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.