Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.contributor.authorTotska, Olesia Leontiivna-
dc.date.accessioned2019-06-21T11:05:53Z-
dc.date.available2019-06-21T11:05:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації [Електронне видання]: збірник тестів. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2019. 36 с.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138.021-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16027-
dc.description.abstractНаведено варіанти тестів для перевірки знань із теоретичного матеріалу дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації». Рекомендовано студентам третього курсу галузі знань 0302 «Міжнародні відносини» напряму підготовки 6.030204 «Міжнародна інформація».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectаналіз інформаціїuk_UK
dc.subjectmarketing researchesuk_UK
dc.subjectinformation analysisuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження та аналіз інформації [Електронне видання]: збірник тестівuk_UK
dc.title.alternativeMarketing research and information analysis [Electronic edition]: a collection of testsuk_UK
dc.typeLearning Objectuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metoda_36.pdf629,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.