Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16027
Назва: Маркетингові дослідження та аналіз інформації [Електронне видання]: збірник тестів
Інші назви: Marketing research and information analysis [Electronic edition]: a collection of tests
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Totska, Olesia Leontiivna
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації [Електронне видання]: збірник тестів. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2019. 36 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 21-чер-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетингові дослідження
аналіз інформації
marketing researches
information analysis
Короткий огляд (реферат): Наведено варіанти тестів для перевірки знань із теоретичного матеріалу дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації». Рекомендовано студентам третього курсу галузі знань 0302 «Міжнародні відносини» напряму підготовки 6.030204 «Міжнародна інформація».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16027
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metoda_36.pdf629,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.