Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4151-4160 of 14149 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article20178-May-2018Аналітична робоча група зі стратегічних комунікацій East Stratcom: аналіз оглядів дезінформаціїТихомирова, Євгенія Борисівна; Tykhomyrova, Yevheniia B.
Article201422-Oct-2018Розробка алгоритму переходу промислового підприємства до диверсифікації його діяльностіГадзевич, Іванна Олегівна; Hadzevych, Ivanna O.
Article201910-Jul-2019Упровадження освітньої концепції навчання дітей з особливими потребамиСеменюк, Антоніна Афанасіївна; Хникіна, Оксана Олександрівна; Шкаровецька, Алла Дмитрівна; Semeniuk, Antonina A.; Khnykina, Oksana O.; Shkarovetska, Alla D.
ArticleJun-20193-Jul-2019Роль Волинського краєзнавчого музею у підготовці фахівців з музеєзнавства, пам’яткознавстваНадольська, Валентина Василівна; Nadolska, Valentyna V.
Article201710-Jul-2019Особливості адресованості в офіційному та неофіційному типах дискурсуСеменюк, Антоніна Афанасіївна; Хникіна, Оксана Олександрівна; Semeniuk, Antonina A.; Khnykina, Oksana O.
Thesis1-Jul-20191-Jul-2019Данило Братковський як суспільно-політичний та релігійний діяч Волині (ІІ пол. ХVІІ ст. – поч. ХVІІІ ст.)Яцишин, Михайло Михайлович; Yatsyshyn, Mykhailo M.
ArticleMay-20161-Mar-2019Глютонічна лексика французької мови: особливості та способи перекладуСеменюк, Олена Андріївна; Semeniuk, Olena A.
Article201630-Oct-2018Вербальні та невербальні засоби вираження неправди (на матеріалі сучасної французької мовиМартинюк, Оксана Миколаївна; Martyniuk, Oksana M.
Article201726-Oct-2018Модель купівельної поведінки покупця як передумова маркетингової стратегії формування споживчої лояльностіЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Article201730-Oct-2018Модель купівельної поведінки покупця як передумова маркетингової стратегії формування споживчої лояльностіЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.