Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧир, Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorКачаровський, Роман Євгенович-
dc.contributor.authorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorАнтипюк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorChyr, Nadiia V.-
dc.contributor.authorKacharovskyi, Roman Ye.-
dc.contributor.authorYerko, Iryna V.-
dc.contributor.authorAntypiuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2019-05-06T09:24:37Z-
dc.date.available2019-05-06T09:24:37Z-
dc.date.issued2019-04-11-
dc.identifier.citationЧир Н. В. Поштові відправлення як важливий елемент рекламно-інформаційної підтримки розвитку туризму Волинської області / Н. В. Чир, Р. Є. Качаровський, І. В. Єрко, О. В. Антипюк // Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції (м. Луцьк, 11–12 квітня 2019 р.) / за ред. Ю. М. Барського, С. О. Пугача ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Вища Школа Оствесфаліє-Ліппе. – Луцьк, 2019. - С. 119-121.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15854-
dc.description.abstractСучасні інформаційні системи дозволяють будь-якій інформації у найкоротший час потрапити до адресата, це стає передумовою збільшення потоку корисних даних. Звичайно повідомлення, надіслані за допомогою швидкісного Інтернет-зв’язку, дають змогу отримати інформацію у короткий термін, проте не слід забувати вагу стандартних надсилань поштовим зв’язком, що може бути корисним і в галузі туризму. Вагому роль у розвитку туризму відіграють Інтернет, телебачення, радіо, друковані засоби масової інформації, рекламні проспекти, біг-борди, марочна реклама та поштові відправлення. Туристична галузь потребує інформування клієнтів про наявні туристичні об’єкти, об’єкти інфраструктури, транспортну мережу тощо. Помічником у цій справі може стати продукція поштового зв’язку, а саме поштові марки, конверти та листівки, а також посткросинг як стійкий елемент обміну поштовою інформацією. Найкращою рекламою для об’єкта туризму є його візуально привабливе зображення, що зацікавлює туриста відвідати його у найкоротші терміни. Саме тут на поміч йому прийдуть зображення на поштових марках та конвертах. Як відомо, ПАТ «Укрпошта» як монопольний власник прав на випуск цієї продукції в своїй роботі використовує різні тематичні зображення. Досить часто на конвертах і марках з’являються фото чи репродукції, що містять зображення та інформацію про об’єкти туризму (архітектурні, археологічні, історико-культурні пам’ятки, пам’ятки монументального мистецтва, природні туристичні атракції тощо), інфраструктурні елементи (вокзали, готелі, банки, театри, кемпінги, торгівельні заклади тощо), подієві ресурси (місця, де відбулися основні історичні, географічні, краєзнавчі, науково- дослідні події тощо), зображення об’єктів, пов’язаних з життям визначних людей (музей письменника, маєток мецената тощо).-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпоштові відправленняuk_UK
dc.subjectпоштові маркиuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectВолинська областьuk_UK
dc.subjectпосткросингuk_UK
dc.subjectпоштаuk_UK
dc.subjectтуристичні обєктиuk_UK
dc.titleПоштові відправлення як важливий елемент рекламно-інформаційної підтримки розвитку туризму Волинської областіuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Чир Качаровський Єрко Антипюк.pdf337,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.