Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15735| Назва: | Програма корекційно-реабілітаційної практики | 
| Автори: | Гошовська, Дарія Тарасівна | 
| Бібліографічний опис: | Гошовська Д. Т. Програма корекційно-реабілітаційної практики підготовки бакалавра, галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальності 053 Психологія, за освітньої програмою Психологія / Д. Т. Гошовська ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології та соціології, кафедра педагогічної та вікової психології. - Луцьк, 2019. - 22 с. | 
| Дата публікації: | лют-2019 | 
| Дата внесення: | 22-бер-2019 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | корекція реабілітація психодіагностика методи дослідження консультування | 
| Короткий огляд (реферат): | За результатами практики студенти будуть знати: основні методи психологічної корекції (індивідуальних, сімейної, групової) в роботі з хворими та психологічного консультування з урахуванням нозологічної і вікової специфіки; методи індивідуального, групового та сімейного консультування з урахуванням вікової специфіки при вирішенні задач психопрофілактики; засоби відновлюючого навчання; основні підходи до організації психотерапевтичного середовища та проведення особистісно - та професійно зорієнтованих тренінгів. головні методичні прийоми та принципи психологічної допомоги особам з різноманітними психологічними проблемами. уміти: формувати цілісне уявлення про систему корекційно-реабілітаційної роботи закладу, засвоєння основних принципів діяльності психолога у закладах корекційно-реабілітаційного спрямування; володіти практичним досвідом корекційно-реабілітаційної роботи з конкретною категорією об’єктів професійної діяльності (діти різних вікових категорій, батьки, педагоги). володіти навиками усвідомлення та аналізу потреб дитини-інваліда та його батьків, дитини з відхиленнями у поведінці; визначати основи організації роботи психолога під час взаємодії з іншими спеціалістами (лікарі, психологи, вчителі, працівники органів внутрішніх справ) для налагодження соціальної взаємодії дитини зі суспільством; проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою діяльність; планувати заняття відповідно до навчального плану закладу і на основі його стратегії; забезпечувати міждисциплінарні зв'язки курсу з іншими дисциплінами; розробляти й проводити різні за формою заняття найбільш ефективні при роботі з конкретною категорією досліджуваних; ясно, логічно викладати зміст матеріалу, опираючись на знання і досвід; відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15735 | 
| Тип вмісту: | Training program | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| korekt_reab_pr.pdf | 467,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
