Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15683
Назва: Раціональна символізація масової комунікації: архетип чи стереотип?
Автори: Косюк, Оксана Михайлівна
Kosiuk, Oksana M.
Бібліографічний опис: Косюк О. М. Раціональна символізація масової комунікації: архетип чи стереотип? // Міжкультурна комунікація постмодерної доби: обличчя і маски : матеріали V Міжнародного інтернет-симпозіуму. – Режим доступу : https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSDlWrD1g8-Cgh2TtogIDjmemBbI2PXI06LRw1CcFvO0Iy2Dv48ttb6nGhVsDUX4YAOdHl9XY8vUTk7/pub
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 6-бер-2019
Видавництво: Східноєвропейський університет імені Лесі Українки
Теми: символ
знак
масова комунікація
образність
модель
архетип
інформація
семіосфера
інтерпретація
symbol
sign
mass communication
imagery
model
archetype
information
interpretation
Короткий огляд (реферат): Архетипні символи раціоналізму у публікації розглядаються як стереотипні фактори сучасного інформаційного простору у контексті базових масовокомунікаційних моделей.
The archetypal symbols of rationalism in the publication are considered as stereotyped factors of the modern information space in the context of the basic masovikominacic models.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15683
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33610.pdf428,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.