Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15614
Назва: Економічні реалії в сучасній німецькомовній картині світу
Інші назви: Economic Realias in Modern German Language Picture of the World
Автори: Зубач, Оксана Адамівна
Козак, Софія Веніамінівна
Zubach, Oksana A.
Kozak, Sofiia V.
Бібліографічний опис: Зубач О., Козак С. Економічні реалії в сучасній німецькомовній картині світу / О. Зубач, С. Козак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. - Луцьк, 2016. - № 5 (330) : Мовознавство. - С. 185-188
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 28-лют-2019
Видавництво: Східноєвропейській національний університет імені Лесі Українки
Теми: фразеологічна одиниця
національно-культурна семантика
мовна особистість
міжкультурна комунікація
семантичний та прагматичний рівні
phraseological unit
national and cultural semantics
linguistic identity
lingual-cultural space
cognitivecommunicative competence
intercultural communication
semantic and pragmatic level
Короткий огляд (реферат): У статті вивчено особливості функціонування фразеологічних одиниць на позначення економічних реалій у сучасній німецькомовній картині світу. Проаналізовано специфіку функціонування фразеологічних одиниць на позначення економічних реалій на семантичному та прагматичному рівнях. На семантичному рівні особливість функціонування досліджуваних фразеологізмів у процесі когнітивно-комунікативної компетенції виявляється в трьох площинах: асоціативній, інформативній і семіотичній. На прагматичному рівні зрушення в семантиці фразеологізмів відбуваються під впливом лінгвальних та екстралінгвальних факторів з урахуванням психологічних, логічних та концептуальних аспектів. Національно-культурна специфіка семантики експлікується під час вторинного фразотворчого процесу в лінгвокультурному, національно-культурному й національно-специфічному вимірах. З‟ясовано роль компонентів Wirtschaft, Geschäft, Kapital у формуванні органічної цілісності фразеологічних одиниць на позначення економічних реалій у сучасному німецькомовному культурному просторі. Компоненти Wirtschaft, Kapital, Geschäft є носіями ціннісної інформації про досвід і результати економічної діяльності німецького етносу.The article focuses on the study of peculiarities of functioning of the phraseological units for designation economic realias in Modern German language picture of the world. The specificity of their functioning on the semantic and pragmatic levels is analyzed. On the semantic level the specificity of the functioning of the studied phraseological units during the process of the cognitivecommunicative competence within three aspects (associative, informative and semiotic) is highlighted. On the pragmatic level the changes in the semantics of the studied phraseological units are under influence of the lingual and extralingual factors by taking into account psychological, logical and conceptual aspects. The national-cultural semantics during the secondary phraseological process is explicated in the lingual-cultural, national-cultural and national-specific peculiarities. The role of the components Wirtschaft, Kapital, Geschäft in the formation of the whole integrity of the phraseological units for designation economic realias in the Modern German lingual-cultural space is determined. The components Wirtschaft, Kapital, Geschäft are th
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15614
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123.pdf368,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.