Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачак, Тетяна Богданівна-
dc.contributor.authorKachak, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-19T17:21:22Z-
dc.date.available2018-12-19T17:21:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКачак Т. Сучасна проза для дітей та юнацтва: гендерно симетричний формат // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 43-52.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 087.5: 316.346.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15374-
dc.description.abstractУ статті на прикладі аналізу повістей Степана Процюка, Наді Білої, Ольги Купріян, Оксани Лущевської висвітлено одну з тенденцій сучасної прози для дітей та юнацтва. Сучасні письменники гендерно маркують тексти, порушують проблеми гендерного характеру, акцентують на різних типах і моделях чоловічої / хлопчачої та жіночої / дівчачої поведінки, проявах гендерних ролей, апелюють до статево диференційованої категорії юних читачів. Інструментарій гендерного підходу дозволяє відкривати нові текстуальні й позатекстуальні аспекти розвитку сучасної літератури для юних читачів. Охарактеризовано гендерну поетику текстів, моделі стосунків хлопців і дівчат, художнє розкриття проблеми формування гендерної ідентичності, дорослішання героїв крізь призму гендерної взаємодії. Зазначено однакову увагу письменників до висвітлення психології дівчат і хлопців, домінування реалістичного та психологічного сюжетних компонентів, специфіку композиційної побудови текстів і гендерну збалансованість мови та стилю розповіді.In the article, through the illustrated analysis of works by Stepan Protsiuk, Nadia Bila, Olga Kupriian, Oksana Lushchevska, one of the trends of contemporary prose for children and youth is demonstrated. Modern writers mark their texts focusing on gender's signs, deal with the gender issues, empharsize on different types and models of male / boys and female / girls' behavior, gender manifestations, while appealing to young readers of both sexes. The toolkit of gender approaches allows you to discover new textual and non-textual aspects and trends in the development of modern literature for young readers. The gender poetics of the text, the model of boys-girls relationship, the artistic disclosure of gender identity problem, the heroes' growing-up, that is developed through the prism of gender interactions, are characterised in the article. The same attention was paid to the writers'coverage of the girls and boys' psychology, the dominance of realistic and psychological plot components, the specifics of compositional construction of texts and the gender balance of the language and narration style.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгендерний підхідuk_UK
dc.subjectпроза для дітей та юнацтваuk_UK
dc.subjectгендерна поетикаuk_UK
dc.subjectгендерна збалансованістьuk_UK
dc.subjectфемінністьuk_UK
dc.subjectмаскулінністьuk_UK
dc.subjectgender approachuk_UK
dc.subjectmodern prose for children and youthuk_UK
dc.subjectgender poeticsuk_UK
dc.subjectgender balanceuk_UK
dc.subjectfemininityuk_UK
dc.subjectmasculinityuk_UK
dc.titleСучасна проза для дітей та юнацтва: гендерно симетричний форматuk_UK
dc.title.alternativeContemporary Prose for Children and Youth: Gender Symmetrical Formatuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf804,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.