Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалинюшко, Олеся Анатоліївна-
dc.contributor.authorKalyniushko, Olesia-
dc.date.accessioned2018-12-19T15:50:33Z-
dc.date.available2018-12-19T15:50:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКалинюшко О. Cлов’янка-попелюшка в західному світі (на матеріалі тревелогів Л. Олендій «Mia Italia», П. Тодо «Моя Франція» й Т. Сальвоні «Італія. Любов, шопінг і dolce vita») // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 38-43.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 82.091:7.04-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15373-
dc.description.abstractУ статті здійснено компаративний аналіз образу Заходу в тревелогах українки Л. Олендій, польської авторки П. Тодо й росіянки Т. Сальвоні. Охарактеризовано героїнь-слов’янок, які побралися з іноземцями, як носіїв архетипу попелюшки та обґрунтовано, яким чином рецепція героїнями Заходу в період знайомства із краєм різниться від їхнього сприймання регіону на етапі усвідомлення його своїм другим домом.The article deals with the comparative analysis of the image of the West in travelogues by the Ukrainian writer Lesia Olendii, Polish author Patricia Todo and Russian writer Tetiana Salvoni. Slavic female characters married to foreigners have been characterized as the bearers of Cinderella archetype. The article has also justified the way in which the perception of West by the characters during the acquaintance with the region differs from how they see it when imagining it as their second home. The works have been investigated in terms of Mary Loisa Pratt’s conception that singles out two travelogue types, each with its narrative figure. The belonging of a narrator in “Italy. Love, Shopping and Dolce Vita” to the type of a narrator described by the author as the figure of “traditions and customs”, and the narrators in “Mia Italia» and “My France” travelogues have been related to the “sentimental» type. The matrimonial theme in the travelogue with the “Cinderella” protagonist has been identified as constitutive one.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтревелогuk_UK
dc.subjectобраз Заходуuk_UK
dc.subject«попелюшка»uk_UK
dc.subjectмандрівницяuk_UK
dc.subjecttravelogueuk_UK
dc.subjectimage of Westuk_UK
dc.subjectCinderellauk_UK
dc.subjectfemale travelleruk_UK
dc.titleСлов’янка-попелюшка в західному світі (на матеріалі тревелогів Л. Олендій «Mia Italia», П. Тодо «Моя Франція» й Т. Сальвоні «Італія. Любов, шопінг і dolce vita»)uk_UK
dc.title.alternativeSlavic Cinderella in the Western World (Based on the Travelogues “Mia Italia” by L. Olendii, “My France” by P. Todo and “Italy. Love, Shopping and Dolce Vita” by T. Salvoniuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf600,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.