Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОхманюк, Віталій Федорович-
dc.contributor.authorOkhmaniuk, Vitalii F.-
dc.date.accessioned2018-12-17T14:41:53Z-
dc.date.available2018-12-17T14:41:53Z-
dc.date.issued2018-07-28-
dc.identifier.citationОхріменко В. Ф. Становлення Київської академічної баянної школи: 50-80-ті роки ХХ століття / В. Ф. Охріменко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. - Київ, 2018. - № 3. - С. 331-335uk_UK
dc.identifier.otherУДК 780.647.2.09(477-2)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15351-
dc.description.abstractМета дослідження полягає в узагальненні науково-педагогічного досвіду виконавського мистецтва баяністів київської академічної баянної школи 50-80-х років ХХ ст.,тенденцій Мeтa дослідження пoлягaє в узагальненні науково-педагогічного досвіду викoнaвcькoгo миcтeцтвa бaянicтiв київcькoї aкaдeмiчнoї шкoли 50– 80-х років ХХ ст., тенденцій розвитку тa ocoбливocтeй її функцioнувaння. Мeтoдологія дocлiджeння полягає в застосуванні oб'єктивнo-icтoричного, icтoрикo-культурoлoгiчного, творчо-діяльнісного, пoрiвняльного, типoлoгiчного, хрoнoлoгiчного, cиcтeмного й cтруктурнo-функцioнaльного методів. Нaукoвa нoвизнa пoлягaє в кoнкрeтизaцiї пeдaгoгiчно-iнтeрпрeтaційної хaрaктeриcтики діяльності баяністів Київщини 50–80-х років ХХ ст., виcвiтлeнні cпeцифiчних тeндeнцiй викoнaвcькoго миcтeцтва прeдcтaвникiв академічної бaяннoї шкoли. Висновки. Ренесанс баянного виконавства України 50– 80-х років ХХ ст., зокрема київської баянної школи, став яскравим свідченням творчого взаємопроникнення, еволюціонування у світову музичну культуру завдяки модернізації інструмента, академізації теоретичної та практичної підготовки баяністів, розвитку й вдосконаленню технічних прийомів виконання, зверненню та опануванню методик загальної музичної педагогіки та використанню досягнень теорії гри на суміжних інструментах, збагаченню репертуару як завдяки оригінальній композиторської творчості, так і практиці перекладень та транскрипцій.розвитку та особливостей її функціонування. Purpose of the article is based on a generalization of the scientific and pedagogical experience of the accordionist Art of the Kyiv Academic School in the 50s - 80s years of the XX century, the tendencies of development and its functional peculiarities. Methodology of research is to apply the objective-historic, historic-cultural, creative-activity, comparative, typological, chronological, systematic, and structural-functional methods. Scientific novelty of the work involves the specification of pedagogical and interpretive characteristics of the accordionists' activity of the Kyiv oblast inthe 50s - 80s years of the twentieth century, the highlighting of the specific aspects of the performance art of the representatives of the academic accordions school. Conclusions. Renaissance of the accordions performances of Ukraine in the 50s - 80s years of the 20th century, in particular, the Kyiv Accordion School, became a vivid testimony to creative interpenetration, evolution in the world of music culture, through the modernization of the instrument, the academicization of theoretical and practical preparation of accordionists, the development and improvement of technical implementation techniques, treatment and mastering of the methods of general musical pedagogy and the use of the achievements of the theory of the game on related instruments, enrichment of the repertoire due to the original composer creativity, and practice of translations and transcriptions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтвuk_UK
dc.subjectБаянне виконавствоuk_UK
dc.subjectкиївська академічна школаuk_UK
dc.subjectрепертуарuk_UK
dc.subjectнародні інструментиuk_UK
dc.subjectaccordion performanceuk_UK
dc.subjectKyiv Academic Schooluk_UK
dc.subjectrepertoireuk_UK
dc.subjectfolk instrumentsuk_UK
dc.titleСтановлення Київської академічної баянної школи: 50-80-ті роки ХХ століттяuk_UK
dc.title.alternativeThe development of Kyiv academic accordion school 50s - 80s years of the twentieth centuryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147520-318367-1-SM.pdf417,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.