Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15341
Title: Коучинг в моделі когнітивно-поведінкової терапії
Authors: Філіппова, Інесса Юріївна
Filippova, Inessa Yu.
Bibliographic description (Ukraine): Філіппова І. Ю. Коучинг в моделі когнітивно-поведінкової терапії : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки магістра спеціальності 053 Психологія освітньої програми (спеціалізації) Клінічна психологія / І. Ю. Філіппова ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Кафедра загальної і соціальної психології та соціології. – Луцьк, 2018. – 11 с.
Issue Date: Oct-2018
Date of entry: 17-Dec-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: коучинг
когнітивно-поведінкова терапія
Abstract: Метою курсу є професійне висвітлення сутності й особливостей процесу коучингу в моделі когнітивно-поведінкової терапії, а також основних інструментів коучингу, які можуть бути застосовані у різних сферах життя людини та спрямовані на розкриття її істинного потенціалу. Навчальний курс спрямований на: 1) ознайомлення студентів з: історією виникнення коучингу, сутністю поняття «коуч» та «коучинг», основними видами, принципам та завданням коучингу як сучасної технології по досягненню цілей та отримання найкращого результату, а також гармонії з собою та світом; 2) формування в студентів системи поглядів на основні вимоги до коуча відповідно до професійних стандартів , ключові компетенції коуча; 3) ознайомлення студентів з особливостями процесу коучінгу в моделі когнітивно-певедінкової терапії, основними аспектами вивчення запиту, категорією потенційних клієнтів коуча, особливостями емоційної та мотиваційної складової під час коучингового процесу.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15341
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kouchynh.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.