Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15169
Назва: Педагогіка та методика викладання іноземної мови: методичні рекомендації
Автори: Хом’як, Алла Петрівна
Khomiak, Alla P.
Бібліографічний опис: Хом’як А. П. Педагогіка та методика викладання основної іноземної мови: методичні рекомендації / А. П. Хом’як; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки ; кафедра прикладної лінгвістики. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – 27 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 28-лис-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни “Педагогіка і методика викладання іноземної мови” є узагальнення накопиченого у вітчизняній та зарубіжній педагогіці та методиці навчання іноземних мов досвіду викладання англійської мови в закладах освіти, аналіз ключових теоретичних питань, які висуває практика викладання, а також можливі напрями їх вирішення. Основними завданнями вивчення дисципліни “Педагогіка і методика викладання іноземної мови” є: показати головні компоненти педагогічної теорії сучасного навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах, і на цій основі навчити студентів використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань; ознайомити студентів з сучасними тенденціями вітчизняної та зарубіжної педагогіки та методики викладання іноземних мов; розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки; спрямувати студентів на творчий пошук під час практичної педагогічної діяльності в закладах освіти; сформувати у студентів професійно-методичні вміння, необхідні для плідної педагогічної роботи в закладах освіти; залучити майбутніх учителів до опрацювання спеціальної науково-методичної літератури, що має стати джерелом постійної роботи над собою з метою підвищення рівня професійної кваліфікації. До кінця навчання студенти будуть компетентними з таких питань: володіння основами теорії формування комунікативної компетенції особистості; реалізація комунікативно-навчальної функції, яка складається з інформаційного, мотиваційно-стимулюючого і контрольно-корегуючого компонентів (кваліфіковане застосування сучасних принципів, методів, прийомів і засобів навчання іншомовного спілкування); реалізація виховної функції (вирішення завдання морального, культурно-естетичного, трудового виховання учнів засобами іноземної мови з урахуванням особливостей ступеня навчання); реалізація розвиваючої функції (прогнозування шляхів формування і розвитку інтелектуальної та емоційної сфер особистості учня, його пізнавальних і розумових здібностей у процесі оволодіння іншомовним мовленням); реалізація освітньої функції (допомога учням в оволодінні вміннями вчитися, розширення власного світогляду, пізнання себе та іншої системи понять, через яку можуть усвідомлюватися інші явища).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15169
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped_met.pdf657,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.