Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1516
Назва: Формування системи управління якістю послуг підприємств житлово-комунального господарства на засадах гармонізації інтересів зацікавлених сторін
Автори: Ліпич, Любов Григорівна
Іванків, Ольга Ярославівна
Бібліографічний опис: Ліпич, Л. Г. Формування системи управління якістю послуг підприємств житлово-комунального господарства на засадах гармонізації інтересів зацікавлених сторін [Текст] : монографія / Л. Г. Ліпич, О. Я. Іванків ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Захарчук В. М., 2013. - 187 с.
Дата публікації: тра-2013
Дата внесення: 1-лип-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Систему управління якістю
Житлово-комунальне господарство
Короткий огляд (реферат): У монографії висвітлено теоретичні засади формування системи управління якістю послуг підприємств житлово-комунального господарства України на засадах гармонізації інтересів зацікавлених сторін, узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід управління якістю продукції. Проаналізовано сучасний стан управління якістю послугами підприємств житлово-комунального господарства, запропоновано шляхи її покращення та оптимізації. Для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, науковців та практиків у сфері управління якістю продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1516
ISBN: 978-966-2750-21-8
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lipych_monograf.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.