Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієвська, Вікторія Валеріївна-
dc.contributor.authorAndriievska, Viktoriia V.-
dc.date.accessioned2018-11-13T11:21:41Z-
dc.date.available2018-11-13T11:21:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрієвська В. В. Лінгвокогнітивні механізми вираження проблем національної освіти у сучасному французькому сламі / В. В. Андірєвська // Актуальні питання іноземної філології: наук. журн. / [редкол.: І. П. Біскуб (гол. ред..) та ін.]. – Луцьк, 2017. – № 6. – С. 5-10.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.133.1’42:821.133.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15006-
dc.description.abstractСтаттю присвячено лінгвокогнітивному дослідження сучасного французького сламу з урахуванням принципів семантико-когнітивного підходу до аналізу художнього тексту. Матеріал лінгвістичної розвідки представлено композицією « Éducation nationale » виконавця Grand Corps Malade, який є яскравим представником сламу у Франції. Характерними рисами цього музичного напряму є його ангажованість та розкриття гострих суспільно-політичних проблем в яскравих авторських метафорах. Метою розвідки є виявлення лінгвокогнітивних механізмів, зокрема ключових когнітивних метафор, навколо яких розгортається основний зміст пісенного тексту. Так, визначальною у матеріалі дослідження є метафора СИСТЕМА ОСВІТИ ЯК ГРА В ШАХИ, яка різко розмежовує чиновників і простих освітян, називаючи їх шаховими фігурами: державні службовці вищого рангу – це королі, нижчих ланок – тури, а вчителі – пішаки. Про занепад національної системи освіти та падіння рівня успішності серед школярів свідчить метафорична рівність УСПІШНІСТЬ Є ТАЄМНИЦЯ, а майбутнє школяра провінційного регіону передано через когнітивну структуру МАЙБУТНЄ Є БЕЗВИХІДЬ. Концептуального наповнення у тексті композиції додають граматичні заперечні конструкції, що несуть значення відсутності та браку чогось. The article deals with the linguistic and cognitive research of the French modern slam according to the semantic and cognitive maxims in analyzing the fiction text. The material for the linguistic research is represented by the composition “Éducation nationale” interpreted by Grand Corps Malade who is one of the most famous representatives of slam in France. The most characterizing features of this music genre are its engagement and rendering the most critical social and politic problems by means of the brilliant author’s metaphors. The aim of our investigation is to find out the linguistic and cognitive mechanisms namely the key cognitive metaphors around which the main sense of the song text is developing. Due to the results of the research, the mainstream metaphor in the text is SYSTEM OF EDUCATION AS GAME IN CHESS which delimits the bureaucrats of the simple employees of the Education calling them by the names of the chess pieces: the bureaucrats are kings and rooks, the teachers are pawns.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectлінгвокогнітивний підхідuk_UK
dc.subjectкогнітивна метафораuk_UK
dc.subjectавторська картина світуuk_UK
dc.subjectсучасний французький сламuk_UK
dc.subjectнаціональна освітаuk_UK
dc.subjectlinguistic and cognitive approachuk_UK
dc.subjectcognitive metaphoruk_UK
dc.subjectauthor’s picture of the worlduk_UK
dc.subjectFrench modern slamuk_UK
dc.subjectnational educationuk_UK
dc.titleЛінгвокогнітивні механізми вираження проблем національної освіти у сучасному французькому сламіuk_UK
dc.title.alternativeLinguistic and Cognitive Means of Expression of the National System Education Problems in the French Modern Slamuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.