Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтанько, Оксана Федорівна-
dc.contributor.authorShtanko, Oksana F.-
dc.date.accessioned2018-11-08T14:23:33Z-
dc.date.available2018-11-08T14:23:33Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationШтанько О. Ф. Музейний менеджмент та маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузі знань 0201 «Культура», напряму підготовки 6.020103 «Музейна справа та охорона пам’яток історії та культури» / О. Ф. Штанько ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра документознавства і музейної справи. - Луцьк, 2018. - 15 c.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14939-
dc.description.abstract"Музейний менеджмент та маркетинг" – навчальна дисципліна, в основі якої лежить грамотне й цілеспрямоване управління музейними закладами та мистецькими галереями. Детальне ознайомлення з сутністю виставок та екскурсій, концепціями їхньої діяльності, інноваційними підходами виставково-екскурсійних заходів найпрогресивніших музеїв світу формує у майбутніх фахівців музейників – перспективних управлінців, вміння та навички, необхідні для реорганізації українських музеїв.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectмузейний менеджмент та маркетингuk_UK
dc.subjectекскурсіяuk_UK
dc.subjectвиставка та виставкова діяльністьuk_UK
dc.subjectмузейна стратегіяuk_UK
dc.titleМузейний менеджмент та маркетингuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzein_menedzh_marketynh.pdf655,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.