Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14939
Title: Музейний менеджмент та маркетинг
Authors: Штанько, Оксана Федорівна
Shtanko, Oksana F.
Bibliographic description (Ukraine): Штанько О. Ф. Музейний менеджмент та маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра галузі знань 0201 «Культура», напряму підготовки 6.020103 «Музейна справа та охорона пам’яток історії та культури» / О. Ф. Штанько ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра документознавства і музейної справи. - Луцьк, 2018. - 15 c.
Issue Date: Oct-2018
Date of entry: 8-Nov-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: музейний менеджмент та маркетинг
екскурсія
виставка та виставкова діяльність
музейна стратегія
Abstract: "Музейний менеджмент та маркетинг" – навчальна дисципліна, в основі якої лежить грамотне й цілеспрямоване управління музейними закладами та мистецькими галереями. Детальне ознайомлення з сутністю виставок та екскурсій, концепціями їхньої діяльності, інноваційними підходами виставково-екскурсійних заходів найпрогресивніших музеїв світу формує у майбутніх фахівців музейників – перспективних управлінців, вміння та навички, необхідні для реорганізації українських музеїв.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14939
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FH)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzein_menedzh_marketynh.pdf655,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.