Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14861Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Коструба, Наталія Сергіївна | - |
| dc.contributor.author | Kostruba, Nataliia S. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-11-01T13:04:16Z | - |
| dc.date.available | 2018-11-01T13:04:16Z | - |
| dc.date.issued | 2018-10 | - |
| dc.identifier.citation | Коструба Н. С. Основи когнітивно-поведінкової терапії : програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра напряму підготовки 6.030102 «Психологія» освітньої програми «Психологія», «Практична психологія» / Н. С. Коструба ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра загальної і соціальної психології та соціології. - Луцьк, 2018. - 12 с. | - |
| dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14861 | - |
| dc.description.abstract | Предметом навчальної дисципліни є провідні когнітивні і поведінкові терапевтичні положення та техніки, спрямовані на розвиток особистості і усунення психічних розладів. Міждисциплінарні зв’язки: Курс «Основи когнітивно-поведінкової терапії» тісно пов’язаний із курсами «Когнітивна психологія», «Психологія особистості», «Основи психотерапії». Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Змістовий модуль І. Специфіка когнітивно-поведінкової терапії 2. Змістовий модуль II. Основні когнітивні і поведінкові техніки Метою викладання навчальної дисципліни «Основи когнітивно-поведінкової терапії» є підготовка спеціалістів, що володіють знаннями, вміннями й навичками когнітивно-поведінкової діагностики, концептуалізації випадку та технік когнітивно-поведінкового втручання в обсязі, який є необхідним для того, щоб: здійснювати когнітивну концептуалізацію; структурувати першу терапевтичну сесію; здійснювати терапевтичні впливи у визначенні автоматичних думок, емоцій, проміжкових уявлень та глибинних переконань; складати план проведення сесій та досягнення цілей; встановлювати і вирішувати труднощі терапії. А також виховання студентів у дусі загальнолюдських цінностей, деонтологічних основ терапевтичної практики, етики психологічного консультування. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | - |
| dc.subject | когнітивно-поведінкова теорапія | uk_UK |
| dc.subject | концептуалізація випадку | uk_UK |
| dc.subject | автоматичні думки | uk_UK |
| dc.subject | проміжні уявлення | uk_UK |
| dc.subject | глибинніпереконання | uk_UK |
| dc.subject | терапевтичні сесії | uk_UK |
| dc.title | Основи когнітивно-поведінкової терапії | uk_UK |
| dc.type | Training program | - |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| osnovy_kpt.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.