Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14672
Назва: Естетична утопія групи «Прозодяг» як синтез мистецтв: формування перших інституцій із дизайну одягу
Інші назви: The Aesthetic Utopia of the Group «Production Clothing» as a Synthesis of Arts: the Formation of the First Institution of Fashion Design
Автори: Капітоненко, Олександра
Kapitonenko, Olexandra
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 5-жов-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: мода
прозодяг
авангард
дизайн одягу
утопія
експеримент
fashion
production clothing
advance guard
design of clothes
utopia
experiment
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено особливому аналізу моди авангарду як синтезу мистецтв у контексті пострадянського простору і визначенню її формотворчого потенціалу. Мода в її інституалізованих формах – це вже мода, яка стає реальністю мистецького, а також естетичного синтезу. Група митців «Прозодяг» була складним паліативом авангардного мистецтва та утопічної виробничої ідеологеми побудови індустріалізованого соціуму. Її сутність формувалася в рамках лабораторного експерименту, що знаходив свої форми інституалізації як науковий простір і був пов’язаний з Московським інститутом художньої культури – ІНХУК. В ІНХУК входили такі конструктивісти, як Олексій Ган, Олександр Родченко, Варвара Степанова, абстракціоніст Василь Кандин¬ський, кубофутирист Володимир Татлін та ін.The Aesthetic Utopia of the Group «Production Clothing» as a Synthesis of Arts: the Formation of the First Institution of Fashion Design. Fashion in institutionalized forms – it’s already fashion that becomes artistic and also aesthetic synthesis reality. The essence of a group «Production clothing» that which was difficult palliative avant-garde art and the production of utopian ideologies of construction of industrialized society. It was formed as the part of a laboratory experiment that found new form as the institutionalization of scientific space and was associated with the Moscow Institute of Artistic Culture – IAC. Such сonstructivists as Alexei Gan, Alexander Rodchenko, Varvara Stepanova, abstract artist Wassily Kandinsky, Vladimir Tatlin cubofuturists included in this institute.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14672
ISSN: 1729-360Х
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2016, № 9 (334)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капітоненко Олександра.doc81 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.