Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасик, Людмила Адамівна-
dc.contributor.authorРись, Лариса Федорівна-
dc.contributor.authorPasyk, Liudmyla A.-
dc.contributor.authorRys, Larysa F.-
dc.date.accessioned2018-10-02T13:07:20Z-
dc.date.available2018-10-02T13:07:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПасик Л., Рись Л. Конвергентна стратегія вибору партнера та тактики її реалізації (на матеріалі оголошень з рубрики «Знайомства» та анкетних даних із сайтів знайомств) // Актуальні питання іноземної філології . - 2018 . - № 8 . - С. 237–242.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14660-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові розвідки українських та зарубіжних науковців, присвячені дослідженню ключових понять, з’ясовано, визначено та розмежовано поняття «стратегія» та «тактика». Висвітлено значення «комунікативної стратегії» самопрезентації у виборі партнера. Акцентовано на тому, що самопрезентація особистості реалізується залежно від стратегічної мети вибору партнера набором різних тактик. Оскільки цілі пошуку та вибору партнера відрізняються, то відмінні й стратегії, реалізовані у відповідних тактиках. На основі аналізу емпіричного матеріалу окреслено причини домінування «конвергентної стратегії» вибору партнера як однієї із комунікативних стратегій, яка передбачає, що адресант змальовує свій образ та портрет бажаного партнера за принципом подібності або «Gleich und gleich gesellt sich gern». Виявлено, що для реалізації цієї стратегії адресанти використовують у текстах друкованих оголошень та у анкетних даних на сайтах віртуальних знайомств одинадцять різних тактик. Проаналізовано мовні засоби вираження цих тактик, які використовуються адресантами чоловічої та жіночої статі. Простежено, що вибір цих засобів дещо відрізняється залежно від статі адресанта та окреслено перспективи майбутніх досліджень у цьому руслі. The article analyses the developments of leading Ukrainian and foreign scholars devoted to the study of key concepts, as well as clarifies, defines and delineates the concept of «strategy» and «tactics». The significance of the «communicative strategy» of self-presentation in choosing a partner is highlighted. Under the «communicative strategy» we mean a set of speech actions aimed at achieving a communicative goal. We believe that strategy and tactics are interconnected concepts. The main task of the strategy is to use available resources to achieve the main goal. Tactics is an instrument for implementing the strategy and is subject to the main goal of strategy. The emphasis is placed on the fact that a person’s self-presentation is realised with a set of different tactics depending on the strategic goal of selecting a partner. The objectives of the search and choice of partner being different, the strategies implemented with respect to tactics are different. The analysis of the empirical material indicates the reasons for the «convergent strategy» of choosing a partner as one of the communicative strategies, which presupposes that the addresser depicts his or her image and portrait of the desired partner on the similarity basis. For the implementation of this strategy addressers use 11 different tactics in the texts of print ads and in the personal data on virtual dating sites: the tactics of providing objective information about themselves and / or the desired partner, the tactics of raising the level of information objectiveness, the tactics of subjective information about themselves, the rhetorical tactics of attraction, the tactics of distance reducing between the addresser and the addressee, the tactics of official addressing the addressee, the tactics of positive self-presentation, the tactics of negative self-presentation indicating some positive features in opposition, the tactics of mystery, the tactics of promise, the tactics of inducement to action. The language means of expression of these tactics used by male and female addressers are analysed. The choice of these means has been traced as slightly different depending on the gender of the addresser.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectтактикаuk_UK
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UK
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UK
dc.subjectвибір партнераuk_UK
dc.subjectконвергентна стратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectcommunicative strategyuk_UK
dc.subjectself-presentationuk_UK
dc.subjectartner choicepuk_UK
dc.subjectconvergent strategyuk_UK
dc.subjecttacticsuk_UK
dc.titleКонвергентна стратегія вибору партнера та тактики її реалізації (на матеріалі оголошень з рубрики «Знайомства» та анкетних даних із сайтів знайомств)uk_UK
dc.title.alternativeСonvergent Strategy of Partner Choice and its Implementation Tactics (on the Material of Advertisements from «Partner Search» Section and Personal Data from Dating Sites).uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasyk_L.A._Rys_L_article.pdf533,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.