Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМілінчук, Володимир Ігорович-
dc.contributor.authorMilinchuk, Volodymyr I.-
dc.date.accessioned2018-09-14T10:04:01Z-
dc.date.available2018-09-14T10:04:01Z-
dc.date.issued2017-10-18-
dc.identifier.citationМілінчук В. І. Акмепсихологія : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 0301 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 6.030102 Психологія / В. І. Мілінчук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. - Луцьк, 2017. - 13 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14588-
dc.description.abstractМетою викладання навчальної дисципліни “Акмепсихологія” є формування у студентів систематизованих теоретичних знань та практичних умінь, які дозволять їм адекватно і ефективно вирішувати проблеми акмепсихології у різних сферах професійної діяльності. Основними завданнями вивчення дисципліни “Акмепсихологія” є: - ознайомлення студентів з основними поняттями, принципами, методами, концепціями акмепсихології; - висвітлення специфіки психічного розвитку людини на різних етапах онтогенезу, залежність між індивідуальними, особистісними і суб’єктивними характеристиками дорослої людини і особливостями її формування і розвитку на попередніх етапах; - виявлення мікро- і макрооптимумів (або мікро- і макроакме), які досягаються людьми у їхньому індивідуальному та особистісному розвиткові, дослідження та визначення їх загальних і специфічних характеристик; - вивчення студентами оволодіння людиною професією і досягнення в ній акме; - виробити у студентів ряд умінь та навичок для застосування набутих знань у практичних сферах своєї діяльності, активізувати особистісний та творчий потенціал майбутніх фахівців. Зміст навчального курсу: 1. Акмепсихологія як наука. Сучасний стан розвитку амепсихології 2. Методологічні підходи та принципи акмепсихології 3. Прикладні напрямки акмепсихології Проблеми диференціації психологічного знання. 4. Вікові особливості розвитку професійно-творчого акме 5. Людина як суб’єкт розвитку і саморозвитку в акмепсихології 6. Методи акмепсихологічних досліджень 7. Акмеологічні моделі та технології описів та акмеограм 8. Акмеологічні тренінги програмно-цільової спрямованості та їх застосування 9. Професійна компетентність у акмепсихології 10. Структура та функції організації акмепсихологічних служб.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectакмепсихологіяuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectметоди акмепсихологіїuk_UK
dc.subjectкатегорії акмепсихологіїuk_UK
dc.titleАкмепсихологіяuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akmepsykholohiia.pdf635,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.