Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14574
Назва: Мовленнєва реалізація позиціонувальної стратегії негативної презентації опонента в комунікативних умовах авторського блогу.
Інші назви: The speech realization of the stance strategy of the opponent’s negative presentation in the personal blog communication
Автори: Шкамарда, Оксана Андріївна
Shkamarda, Oksana A.
Бібліографічний опис: Шкамарда О. Мовленнєва реалізація позиціонувальної стратегії негативної презентації опонента в комунікативних умовах авторського блогу // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – 2016. – № 6(331). – С. 70-77.
Дата публікації: 1-кві-2016
Дата внесення: 13-вер-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: суб’єкт дискурсивної діяльності
позиціонування
глобальна стратегія
локальна стратегія
мовленнєва стратегія критики
мовленнєва стратегія звинувачення
subject of discourse
positioning
global strategy
local strategy
speech strategy of criticism
speech strategy of accusation
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито лінгвокомунікативну специфіку реалізації позиціонувальної стратегії негативної презентації опонента на прикладі Інтернет-повідомлень американського політика, кандидата на посаду президента США Гілларі Клінтон. У дослідженні визначено поняття «позиціонування» та його структурні компоненти. У роботі встановлено основні функції та характеристики блогу як дискурсивного середовища реалізації суб’єктних позицій і визначено поняття «стратегії суб’єктного позиціонування в Інтернет-блозі». Розроблено класифікацію дискурсивних стратегій автора блогу та виокремлено глобальну, локальні та мовленнєві позиціонувальні стратегії. Детально проаналізовано лексичні, стилістичні та граматичні засоби актуалізації локальної стратегії негативної презентації опонента в комунікативних умовах персонального блогу. На основі асиметрії епістемічного й афективного компонентів позиціонування у роботі розмежовано мовленнєві стратегії критики та звинувачення, які моделюють дискурсивну поведінку блогера та забезпечують досягнення ним / нею конкретних комунікативних цілей. Oksana Shkamarda. The speech realization of the stance strategy of the opponent’s negative presentation in the personal blog communication. The article describes the specific features of the stance strategy of the opponent’s negative presentation in the personal blog communication. The material of the research is based on the written online messages of the American politician, presidential candidate Hillary Clinton. The study defines the term «positioning» and its structural components. Blog is treated in this work as an online journal offering users moden opportunities for stancetaking and identification over the Internet. Its basic functions and features have been established in the article. The study defines the notion of stance strategy in the blog discourse. It has been shown that positioning strategies in the personal blog are divided into global, local and speech strategies. Some of the linguistic resources (lexical, grammatical and stylistic) which the speakers have at their disposal for articulating a strategy of the opponent’s negative presentation have been examined in this article. Speech strategies of criticism and accusation have been singled out on the basis of epistemic and affective stance components. It has been proved that these strategies model the blogger’s discoursive behavior.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14574
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкамарда О.А._стаття 1.04.2016.docx206,39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
shkamarda.pdf469,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.