Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМекуш, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorКузьмич, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorГришанович, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorMekush, Oksana H.-
dc.contributor.authorKuzmych, Olena I.-
dc.contributor.authorHryshanovych, Tetiana O.-
dc.date.accessioned2018-09-11T09:46:51Z-
dc.date.available2018-09-11T09:46:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКузьмич О. І. Нелінійне керування методом управляючої функції Ляпунова для моделі дизельного двигуна з турбонаддувом / О. І. Кузьмич, О. Г. Мекуш, Н. А. Протасюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2016 – №4 : Серія фізико-математичні науки. – С. 78-86uk_UK
dc.identifier.otherУДК 519.7651981.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14560-
dc.description.abstractданій статті представлено альтернативний спосіб розробки оптимального керування з допомогою управляючої функції Ляпунова для дизельного двигуна, який оснащений системою рециркуляції відпрацьованих газів і турбокомпресором змінної геометрії. Розраховуються параметри управляючої функції Ляпунова для досягнення стійкості контролера, розроблено алгоритм оптимізації функції Ляпунова з метою отримання його кращої продуктивності. Запропонований підхід дозволяє замість використання тривіальної квадратичної функції Ляпунова, перейти до більш загальної функції Ляпунова з додатковими ступенями свободи. Можливість маніпулювання і підбору параметрів згідно умов стійкості сприятимуть поліпшенню якості керування. Представлено спосіб пошуку параметрів оптимального керування на базі узагальненої форми управляючої функції Ляпунова для досягнення критерію якості. Основною є умова від’ємності похідної Лі функції Ляпунова, що є функціональною нерівністю залежною від стану системи і формулюється як задача лінійних матричних нерівностей з обмеженнями. Вона може бути вирішена шляхом перетворення її в задачу SOS оптимізації з використанням програмної технології SOS-tools. Перевірено різні функції Ляпунова на базі обчислювальних експериментів з метою отримання більш високої продуктивності. This article presents an alternative way to develop an optimal control for a diesel engine equipped of EGR system and variable geometry turbocharger by using of control Lyapunov functions. The parameters of control Lyapunov functions to achieve stability of the controller are calculated, the developed algorithm of optimization of the Lyapunov function is aimed to obtain a better performance of the controller. Proposed approach allows instead of trivial quadratic Lyapunov function, use more general Lyapunov function with additional degrees of freedom. The possibility of manipulation and selection the parameters under the condition of stability will improve the quality of control. The method of finding optimal control parameters based on a generalized form of the management Lyapunov function to achieve the quality criterion is presented. The main condition is negativity of Lee derivative of Lyapunov function, it is depended on functional inequalities of the system and formulated as linear matrix inequalities with restrictions. It can be solved by turning it into a problem of SOS optimization, it can be solved using software technologies of SOStools.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.subjectтехнологія “суми-квадратів”uk_UK
dc.subjectкерування з допомогою функції Ляпуноваuk_UK
dc.subjectоптимальне керуванняuk_UK
dc.subjectмодель дизельного двигунаuk_UK
dc.subjectSum-of-Square technologyuk_UK
dc.subjectcontrol via Lyapunov functionsuk_UK
dc.subjectoptimal controluk_UK
dc.subjectdiesel engine modeluk_UK
dc.titleНелінійне керування методом управляючої функції Ляпунова для моделі дизельного двигуна з турбонаддувомuk_UK
dc.title.alternativeNonlinear control on the basis of the control Lyapunov function method for the model a diesel turbo engineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mekush.pdf3,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.