Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorMelnyk, Iryna M.-
dc.date.accessioned2018-08-02T10:20:49Z-
dc.date.available2018-08-02T10:20:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМельник І. М. Аспекти готовності майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / І. М. Мельник // Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 травня 2017 року) . - Луцьк, 2017. – С. 174-177.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14533-
dc.description.abstractАналіз наукових праць із проблеми готовності до професійно-педагогічної діяльності дозволяє розглядати означений феномен як педагогічний синтез і розкрити структуру готовності майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного спілкування у наступних компонентах: 1) мотиваційний дає змогу виявити професійно значущу потребу вчителя в педагогічній діяльності та мотиви формування професійної компетенції й готовності до здійснення педагогічного спілкування 2) когнітивний компонент готовності вчителя до майбутньої професійної діяльності передбачає окреслений конкретний вияв готовності на рівні явищаuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяuk_UK
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UK
dc.subjectпідготовка вчителя початкових класівuk_UK
dc.titleАспекти готовності майбутнього вчителя до педагогічного спілкуванняuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk_tezykonf.pdf159,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.