Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14533
Назва: Аспекти готовності майбутнього вчителя до педагогічного спілкування
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Melnyk, Iryna M.
Бібліографічний опис: Мельник І. М. Аспекти готовності майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / І. М. Мельник // Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 травня 2017 року) . - Луцьк, 2017. – С. 174-177.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 2-сер-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна діяльність вчителя
педагогічне спілкування
підготовка вчителя початкових класів
Короткий огляд (реферат): Аналіз наукових праць із проблеми готовності до професійно-педагогічної діяльності дозволяє розглядати означений феномен як педагогічний синтез і розкрити структуру готовності майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного спілкування у наступних компонентах: 1) мотиваційний дає змогу виявити професійно значущу потребу вчителя в педагогічній діяльності та мотиви формування професійної компетенції й готовності до здійснення педагогічного спілкування 2) когнітивний компонент готовності вчителя до майбутньої професійної діяльності передбачає окреслений конкретний вияв готовності на рівні явища
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14533
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk_tezykonf.pdf159,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.