Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14424
Назва: Модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів
Інші назви: Model of Students Sports and Recreation ActivityOrganisationin the Conditions of Higher Educational Institution
Автори: Деделюк, Ніна Автономівна
Ковальчук, Надія Миколаївна
Ващук, Людмила Миколаївна
Томащук, Олена Григорівна
Санюк, Володимир Іванович
Савчук, Сергій Ананійович
Dedeliuk, Nina A.
Kovalchuk, Nadiia M.
Vashchuk, Liudmyla M.
Tomashchuk, Olena H.
Saniuk, Volodymyr I.
Savchuk, Serhii A.
Бібліографічний опис: Деделюк Н. Модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, Л. Ващук, О. Томащук, В. Санюк, С. Савчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2018. – № (1(41) . – С. 29-35.
Дата публікації: тра-2018
Дата внесення: 24-лип-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2018-01-29-35
Теми: студенти
вищий навчальний заклад
освітній процес
модель
спортивно-оздоровча діяльність
спортивно-оздоровчі потреби
фізична підготовка
мотивація
рухова активність
students
higher educational institution
educational process
model
sports and recreation activities
sports and recreation needs
physicaltraining
motivation
motor activity
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу науково-методичної літератури досліджено стан організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів в освітньому процесі та її вплив на динаміку фізичної підготовленості студентів упродовж навчання. Мета дослідження – вивчити спортивно-оздоровчі потреби студентів і розробити модель організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищих навчальних закладів. Матеріал і методи дослідження. У досліджені брали участь студенти першого–четвертого курсів Східноєвропейського національного університету іменні Лесі Українки, Луцького технічного національного університету. Загальна кількість студентів, які взяли участь у дослідженні, – 192 особи. Вони складали контрольну группу й займалися за базовою програмою, а також експериментальну, у якій займалися за програмами з обраних видів спорту. Експрес-оцінку рівня фізичного здоров’я студентів під час організаційно-педагогічного експерименту проводили за методикою професора Г. Л. Апанасенка. Отримані результати проаналізовано за допомогою загальноприйнятих методів варіаційної статистики. У межах організаційно-педагогічного експерименту утворено модель організаційної структури – навчальний спортивно-оздоровчий центр. Вій проводив зі студентами заняття з обраних видів спорту в позанавчальний час, здійснював зв’язок між навчальними та позанавчальними формами занять, проводив пропаганду занять видами спорту й інші види діяльності, які мали за мету підвищити загальний обсяг рухової активності студентів. Результати дослідження показників фізичної підготовленості студентів обох ВНЗ дали підставу виявити таке: вихідний рівень фізичної підготовленості студентів на першому курсі недостатній; стан фізичної підготовленості студентів протягом навчання погіршується, що зумовлює необхідність організаційних змін у системі спортивно- оздоровчої діяльності студентів в умовах вищого навчального закладу. Результати організаційно-педагогічного експерименту підтвердили доцільність утворення в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки та Луцькому технічному національному університеті навчального спортивно-оздоровчих центрів. Залучення студентів до занять обраними видами спорту в позанавчальний час і можливість їх продовжувати в процесі обов’язкових занять із фізичного виховання в групах зі спортивною спрямованістю відіграли роль об’єднуючої ланки між навчальними та позанавчальними формами занять і підвищили обсяги рухової активності студентів.
The state of the organization of students sports and recreation activity within the educational process in higher educationalinstitution were investigated in this article, as well as its influence on dynamics of physical preparedness of students during studying were analyzed. The aim of the study:to study the sports and recreational needs of students and to develop a model of students sports and recreation activity organization inhigher educational institutions. Material and Methods of Research.The research was attended by students of the first –fourth year of the Lesya Ukrainka Eastern European National University and LutskTechnical National University. The total number of students who took part in the study –192 people who were divided into control group that was engaged in a basic program, as well as experimental group, which was engaged in programs for selected sports. Express assessment of the students physical health level during an organizational and pedagogical experiment, was conducted according to the method of Professor G. L. Apanasenko. The obtained results are analyzed using commonly used methods of variation statistics.In the framework of organizational-pedagogical experiment, a model of organizational structure was created –an educational sports and recreation center. This center conducted classes with students on selected sports at extra-curricular time, connected the teaching and extra-curricular forms of occupations, conducted the promotion of classes in sports and other activities. The center was aimed to increase the overall volume of motor activity of students.The results of the studyof students physical preparedness indicators of both universities allowed to reveal the following: the initial level of physical preparedness of students in the first year is insufficient; the state of physical fitness of students during the study deteriorates, therefore itis important to provide organizational changes in the system of sports and recreation activities of students in higher education institutions. Organizational-pedagogical experiment results confirmed the expediency of creation of Educational Sports and Recreation Centers at Lesya Ukrainka East Ukrainian National University and Lutsk Technical National University. Attracting students to the classes of selected sports in extra-curricular time and the ability to continue them in the process of compulsory physical education classes in groups with a sports orientation played the role of a unifying link between the educational and extra-curricular forms of training as well as increased the volume of motor activity of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14424
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деделюк.pdf261,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.