Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоцька, Олеся Леонтіївна-
dc.contributor.authorTotska, Olesia Leontiivna-
dc.date.accessioned2018-07-20T12:27:33Z-
dc.date.available2018-07-20T12:27:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліни. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018. 7 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399-
dc.descriptionПрограма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації» підготовки бакалавра, галузі знань 0302 «Міжнародні відносини», напряму підготовки 6.030204 «Міжнародна інформація». (ОС бакалавр, напрям «Міжнародна інформація», 4 курс, 8 семестр – д.ф.н.)uk_UK
dc.description.abstractПрограма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретичні відомості про маркетингові дослідження. 2. Дослідження зовнішнього середовища підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectаналіз інформаціїuk_UK
dc.subjectmarketing researchesuk_UK
dc.subjectanalysis of informationuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліниuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MDAI_programa(2017-2018)4course.pdf373,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.