Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399
Title: Маркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліни
Authors: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Totska, Olesia Leontiivna
Bibliographic description (Ukraine): Тоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліни. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018. 7 с.
Issue Date: 2018
Date of entry: 20-Jul-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетингові дослідження
аналіз інформації
marketing researches
analysis of information
Abstract: Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретичні відомості про маркетингові дослідження. 2. Дослідження зовнішнього середовища підприємства.
Description: Програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації» підготовки бакалавра, галузі знань 0302 «Міжнародні відносини», напряму підготовки 6.030204 «Міжнародна інформація». (ОС бакалавр, напрям «Міжнародна інформація», 4 курс, 8 семестр – д.ф.н.)
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MDAI_programa(2017-2018)4course.pdf373,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.