Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399
Назва: Маркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліни
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Totska, Olesia Leontiivna
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Маркетингові дослідження та аналіз інформації: програма вибіркової навчальної дисципліни. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2018. 7 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 20-лип-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетингові дослідження
аналіз інформації
marketing researches
analysis of information
Короткий огляд (реферат): Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретичні відомості про маркетингові дослідження. 2. Дослідження зовнішнього середовища підприємства.
Опис: Програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження та аналіз інформації» підготовки бакалавра, галузі знань 0302 «Міжнародні відносини», напряму підготовки 6.030204 «Міжнародна інформація». (ОС бакалавр, напрям «Міжнародна інформація», 4 курс, 8 семестр – д.ф.н.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14399
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MDAI_programa(2017-2018)4course.pdf373,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.