Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14247
Назва: Маркетинг інновацій у сфері обслуговування: методичні вказівки до практичних завдань і самостійної роботи
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Lialiuk, A. M.
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетинг інновацій у сфері обслуговування: методичні вказівки до практичних завдань і самостійної роботи / А. М. Лялюк; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут економіки і менеджменту , кафедра економіки, безпеки та інноваційної діяльності підприємства. – Луцьк: КП ІА «Волиньенергософт», 2018. – 72 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 23-чер-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетинг
інновації
marketing
innovations
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи містять перелік питань, типові задачі для розгляду на практичних заняттях, список літератури. Рекомендовано студентам 2 (на базі молодшого спеціаліста) галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітньої програми «Економіка підприємства»Рекомендовано студентам 2 курсу денної форми навчання спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14247
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mi_2018.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.