Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorMelnyk, Iryna M.-
dc.date.accessioned2018-06-15T13:30:34Z-
dc.date.available2018-06-15T13:30:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМельник І. М. І. Ющишин: основні засади нової, національної школи / І. М. Мельник // Scientific development and achievements:Proceedings of the International Scientific Conference December 1, 2017 in the city St. Andrews, Scotland, UK/ed. for the production Holdenblat M. – Odessa, 2017. – Part 1. – P.66-70.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.013-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14200-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню поглядів галицького педагога ХХ століття І.Ющишина на школу, її роль у суспільстві та в житті дитини. Автор презентує аналіз педагогічної концепції педагога-практика,знавця теорії педагогіки щодо суті національної школи, її змісту, завдань та шляхів реформування на засадах гуманізму й демократизму. На основі аналізу тлумачень І.Ющишина змісту і завдань національної школи акцентується, що автор ключовим визначає навчання в українській школі рідною мовою, не зменшуючи ролі інших навчальних предметів. Підкреслюється аргументоване розуміння педагогом ролі середовища в житті, навчанні й вихованні учнів. Наголошується на визнанні ним провідної ролі принципу народності у розбудові школи на національних засадах, необхідності формування патріотизму у вихованців, унеможливленні формування шовінізму. The article is dedicated to the views of a well-known halician pedagogue of the XX century I. Youshchyshyn on school, its role in the society and child`s life. The author gives an analysis of pedagogical conception worked out by the great educator, the expert of pedagogical theory, its tasks and ways of reformation on the principles of humanism and democracy. On the basis of comments about the content and tasks of national school we can see that he considers teaching in the native language to be the main principle of national school. However he doesn`t lessen the role of other school subjects in the educational process. The author also stresses on his argumental understanding the role of surroundings in life, in teaching and bringing-up the rising, generation. I. Youshchyshyn considers that the leading role in creating school on national traditions belongs to the principles of nation and patriotism, avoiding shovinism in the educational process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпедагогічна концепціяuk_UK
dc.subjectпринцип народностіuk_UK
dc.subjectнародна школаuk_UK
dc.subjectнаціональне шкільництвоuk_UK
dc.subjectрідна моваuk_UK
dc.subjectсередовищеuk_UK
dc.subjectpedagogical conceptionuk_UK
dc.subjectnational schooluk_UK
dc.subjectthe native languageuk_UK
dc.subjectsurroundingsuk_UK
dc.subjectthe principle of nationuk_UK
dc.titleІ. Ющишин: основні засади нової, національної школиuk_UK
dc.title.alternativeIvan Youshchyshyn. Main principles of the new national schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yuschushyn.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.