Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14199
Назва: Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів географічного факультету
Автори: Ковальчук, Надія Миколаївна
Санюк, Володимир Іванович
Kovalchuk, Nadiia M.
Saniuk, Volodymyr I.
Бібліографічний опис: Ковальчук Н. М. Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів географічного факультету / Надія Ковальчук, Володимир Санюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. - № 2 (18). - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. - С. 233-342.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 15-чер-2018
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука
Теми: професійно-прикладна фізична підготовка
студенти
географічний факультет
професія
фізична працездатність
фізичні якості
professionally applied physical training
students
Geography Faculty
profession
physical efficiency
physical qualities
Короткий огляд (реферат): Авторами виявлено, що більшість студентів не знають про вимоги, які пред’являє обрана ними професія до фізичної підготовленості. Вони не вважають професійно-прикладну фізичну підготовку засобом, що дозволить покращити засвоєння майбутньої професії. Експериментальна програма, в яку входили різноманітні вправи з урахуванням індивідуальних особливостей досліджуваних, дала змогу досягти тренувального ефекту. За п’ять місяців експерименту у студентів експериментальної групи відбулися позитивні зміни у фізичній підготовленості та фізичній працездатності. Доведено також, що найбільш раціональним співвідношенням вправ у програмі занять географів 2-го курсу є 75 % загальної фізичної підготовки і 25 % професійної фізичної підготовки. It has been found by the authors that most students are not aware of the requirements of their chosen profession towards their physical preparedness. They do not consider professionally applied physical training as a means to improve the assimilation of the future profession. The experimental program, which included various exercises taking into account the individual characteristics of the subjects, allowed to achieve the training effect. During five months of the experiment students of the experimental group experienced positive changes in physical preparedness and physical efficiency. It has been also proved, that the most rational ratio of exercises in studies schedule of 2nd year geographers is 75% of the total physical training and 25% of professional physical training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14199
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk Saniuk.pdf263,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.