Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14077
Назва: Проблема розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку: теоретичний аспект
Інші назви: The problem of development of creative abilities the children of preschool age: theoretical aspect
Автори: Андрійчук, Олена
Заремба, Людмила
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 9-тра-2018
Теми: дитина дошкільного віку
творчість
творча діяльність
творчі здібності
уява
мислення
a child of preschool age
creativity
creative activity
creative abilities
imagination
thinking
Серія/номер: Теоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;1
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано ідею про залежність здатності до творчої самореалізації особистості від розвитку її творчих здібностей; здійснено теоретичний аналіз окремих підходів до визначення основних показників творчих здібностей та напрямів їхнього розвитку в дошкільному віці; охарактеризовано уяву як психологічну основу творчої діяльності, визначено основні критерії прояву творчої уяви у дошкільників, основні форми та стадії її розвитку; охарактеризовано напрями розвитку творчого мислення в дошкільному віці, такі як розвиток асоціативності,здатності бачити зв’язок і подібні риси в предметах і явищах та розвиток діалектичності як здатності бачити в будь-яких системах протиріччя, що заважають їхньому розвитку, вміння усувати ці протиріччя, вирішувати проблеми. The article deals with the justification the idea of the dependence of the ability to creative self-realization of the person from the development of his creative abilities; it is theoretically analyzed the separate approaches to the definition of basic indicators of creative abilities and the directions of their development in preschool age; it is characterized imagination as a psychological basis of creative activity, it is defined the main criteria of the manifestation the creative imagination of preschoolers, the main forms and stages of its development; it is characterized the directions of the development of creative thinking in preschool age, such as the development of associativity, the ability to see communication and similar features in subjects and phenomena, and the development of dialecticism as the ability to see contradictions in different systems that impede their development, the ability to eliminate these contradictions, solve problems.
Опис: Андрійчук О., Заремба Л. Проблема розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку: теоретичний аспект / О. Андрійчук, Л. Заремба // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 7–11.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14077
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрійчук, Заремба-7-11.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.