Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13981
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лякішева, Анна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Корпач, Надія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Liakisheva, Anna V. | - |
dc.contributor.author | Korpach, Nadiia I. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-25T12:01:09Z | - |
dc.date.available | 2018-04-25T12:01:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Лякішева А. В. Формування соціальної поведінки майбутніх фахівців соціальної сфери / А. В. Лякішева, Н. І. Корпач // Духовність. Цінності. Психологія [монографія] / гол. ред. М. Лєдзінська, І. Філіппова. – Луцьк: Волиньполіграф, 2018. – С. 125-132. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13981 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються поняття «поведінка», «соціальна поведінка», наголошено на тому, що проблема соціальної поведінки загалом і фахівців соціальної сфери, зокрема, є досить актуальною. Мета статті – презентувати результати емпіричного дослідження соціальної поведінки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі групової взаємодії та розробити рекомендації для її формування. В процесі дослідження ми виявили проблеми у соціальній поведінці студентів за кожним компонентом, виділеним нами: когнітивно-регулятивним, мотиваційно-ціннісним та вчинковим. У студентській групі: дуже часто виникають конфлікти; студенти не вміють реагувати на будь-яку критику; не вміють надавати і приймати знаки уваги; мають високий рівень вербальної, непрямої агресії та негативізму. Враховуючи результати опитування, ми рекомендуємо ввести спецкурс «Соціальна поведінка: групова взаємодія», Психолого-педагогічний практикум «Соціальні цінності як регулятори соціальної поведінки» в процесі вивчення яких застосовувати різноманітні форми і методи: ситуація-ілюстрація, ситуація-оцінка, ситуація-проблема; ділові, організаційні та комунікативні ігри; тренінги; розробляти і впроваджувати групові соціально-педагогічні проекти. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | поведінка | uk_UK |
dc.subject | соціальна поведінка | uk_UK |
dc.subject | майбутні фахівці соціальної сфери | uk_UK |
dc.subject | групова взаємодія | uk_UK |
dc.subject | формування соціальної поведінки | uk_UK |
dc.title | Формування соціальної поведінки майбутніх фахівців соціальної сфери | uk_UK |
dc.type | Book Chapter | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лякішева.pdf | 3,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.