Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлендарь, Надія-
dc.contributor.authorAlendar’, N.-
dc.date.accessioned2018-03-16T21:48:06Z-
dc.date.available2018-03-16T21:48:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАлендарь, Н. Застосування ігрових технологій на уроках у початкових класах / Н. Алендарь // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (350) : Серія : Педагогічні науки. - С. 24-29-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13776-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні аспекти застосування ігрових технологій у навчально-виховному процесі початкової школи. Визначено роль та обґрунтовано доцільність використання ігрових технологій у навчанні молодших школярів. Розглянуто спектр цільових орієнтацій ігрової технології та охарактеризовано особливості та структуру ігрових технологій. The problem of the child’s education according to personal-oriented approach did the change of the priority objectives of primary school. In the work with primary school pupils is necessary to introduce active forms and teaching methods. They take the important place. The playing technologies are the unique learning form that allows to make the playing technology interesting and exciting for younger students. Using playing technology in the teaching primary school children directs at improving the quality of education, the development of cognitive activity and creative individuality of pupils. In the article clarified the theoretical aspects of playing technologies in the educational process of elementary school. The role was determined and the feasibility of using playing technology was proved in the teaching of children in primary school. The spectrum of specific orientations of the playing technology was examined and the peculiarities of application of playing technology in the classroom in elementary school have characterized.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectтехнологія навчанняuk_UK
dc.subjectграuk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.subjectучні молодших класівuk_UK
dc.subjectpedagogic(al) technologyuk_UK
dc.subjectteaching technologyuk_UK
dc.subjectgameuk_UK
dc.subjectplaying technologyuk_UK
dc.subjectprimary school pupilsuk_UK
dc.titleЗастосування ігрових технологій на уроках у початкових класахuk_UK
dc.title.alternativeUse the playing technologies at the primry school’s classesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 1 (350)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алендарь_21-25.pdf842,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.