Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZinchenko, Maria-
dc.contributor.authorЗінченко, М.-
dc.date.accessioned2018-03-16T21:42:07Z-
dc.date.available2018-03-16T21:42:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗінченко, М. Environmental education in Ukrainian primary school = Екологічзація навчання в українській початковій школі / М. Зінченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (350) : Серія : Педагогічні науки. - С. 19-24-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13775-
dc.description.abstractThe key issue of the article is the condition evaluation of primary environmental education in Ukraine. This sphere of pedagogy aims to form in pupils a system of knowledge, attitudes and beliefs to provide responsibility for the environment, readiness to implement environmentally competent decisions for its improvement. There are many forms of work with junior schoolchildren for effective learning: ecological content discussions, environmental games and quizzes, team work in eco-circles, competitions and exhibitions with regional studies content, integrated environmental lessons, an ecological projects, ecological outreach and promotion work. Increasing efficiency of ecological education in Ukraine will be possible because of personal approach to complex studying of environment, using interdisciplinary connections. В статті проаналізовано стан початкової ланки екологічної освіти в Україні. Ця галузь покликана формувати систему знань, поглядів і переконань учнів, які забезпечуватимуть відповідальність за стан навколишнього середовища, готовність приймати екологічно грамотні рішення для його поліпшення. Існує безліч форм роботи з учнями щодо ефективного навчання: проведення бесід з екологічного виховання, екологічних ігор та вікторин, робота в гуртках, конкурси та виставки краєзнавчого змісту, інтегровані заняття екологічного змісту, захист проектів з покращення стану природного середовища, агітаційно-роз'яснювальна робота та проведення анкетування населення з питань покращення екологічного стану довкілля. Саме особистісний комплексний підхід до вивчення довкілля, з використанням міжпредметних зв’язків, збільшить ефективність екологічної освіти в Україні.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectecological cultureuk_UK
dc.subjectenvironmental educationuk_UK
dc.subjectprimary schooluk_UK
dc.subjectекологічна культураuk_UK
dc.subjectекологічна освітаuk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.titleEnvironmental education in Ukrainian primary schooluk_UK
dc.title.alternativeЕкологізація навчання в українській початковій школіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 1 (350)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зінченко_16-20.pdf539,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.