Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13588
Назва: Іманентно-креативні властивості модусу мислення Звенигородщини в контексті парадигми весільного жанру (за матеріалами збірника О. Ошуркевича)
Автори: Охманюк, Віталій Федорович
Okhmaniuk, Vitalii F.
Бібліографічний опис: Охманюк В. Іманентно-креативні властивості модусу мислення Звенигородщини в контексті парадигми весільного жанру (за матеріалами збірника О.Ошуркевича) / В. Охманюк // Музикознавчі студії інституту мистецтв Волинського державного університету імені Лесі Українки та Національної музичної Академії України імені П.І. Чайковського. –Луцьк. – 2007. – Вип. 1. - С.197-215.
Дата публікації: 7-бер-2007
Дата внесення: 30-січ-2018
Видавництво: Волинський державний університет імені Лесі Українки
Теми: Українські народні пісні
Пісенна парадигма
репертуар
пісенний фольклор
Звенигородщина
модус мислення середовища
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи матеріали фоноколекції О. Ошуркевича, а також спираючись на концепцію фольклорної парадигми С. Грици, автор моделює парадигму весільного жанру Звенигородщини та окреслює іманентно-креативні властивості модусу мислення цього краю. У процесі дослідження зроблено висновок, що звенигородське весілля являє собою розгалужену систему, багатоваріантну множину пісенних зразків, шість основних мелотипів якої функціонують як інваріанти, а їхні похідні як варіанти-множини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13588
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.PDF13,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.