Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорпач, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorЛякішева, Анна Володимирівна-
dc.contributor.authorKorpach, Nadiia I.-
dc.contributor.authorLiakisheva, Anna V.-
dc.date.accessioned2018-01-22T12:48:34Z-
dc.date.available2018-01-22T12:48:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКорпач Н. І. Реінтеграція бездоглядних і безпритульних дітей в соціум в умовах притулку / Н. І. Корпач, А. В. Лякішева // Rodzina i szkoła wobec zachowań ryzykownych : monografie . – Lublin. – 2017. – С. 185-199.uk_UK
dc.identifier.isbn978-83-64527-67-8-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13570-
dc.description.abstractРеінтеграцію безпритульних і бездоглядних дітей в суспільство визначено одним із пріоритетних напрямів державної політики в Україні. На державному рівні прийнято низку нормативно-правових актів на основі яких функціонують спеціальні заклади для перебування дітей які опинилися в складних життєвих обставинах: притулки для дітей служби у справах дітей; центри соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей; соціально-реабілітаційні центри або дитячі містечка. Суттєва роль у соціальному захисті та вихованні безпритульних дітей відводиться притулкам для дітей. Основне завдання, яке стоїть перед педагогами притулку, полягає у наданні знань, умінь і навичок дітям, які сприятимуть засвоєння ними певних соціальних ролей у системі суспільних стосунків: сімейних, професійних, громадських. На допомогу працівникам притулку приходять студенти волонтери, які за методом «рівний-рівному» допомагають дітям пізнати себе; сформувати уявлення про здоровий спосіб життя; шкоду тютюнопаління, алкоголю, вживання наркотичних препаратів і для особистого здоров’я і для суспільства.uk_UK
dc.description.abstractReintegration of the homeless and neglected children in society is one of the priorities of the state policy in Ukraine. a number of normative-legal acts on the basis of which operate special institutions for children who are in difficult life circumstances adopted at the state level. These institutions are: orphanages for children of service for children’s Affairs; centers of social-psychological rehabilitation of children of service for children; social rehabilitation centers or children’s camps. A significant role in social protection and education of street children is given shelters for children. The main challenge to the teachers of the orphanage is to provide the knowledge and skills of children, which will contribute to the assimilation of certain social roles in the system of social relations: family, professional, social. The students volunteers come to help shelter workers, who help children to know themselves on a method “equal-equal”. They help to form an idea of healthy lifestyles. They help to form an idea of the dangers of Smoking, alcohol, using of narcotic drugs and personal health and to society.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherWyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinieuk_UK
dc.subjectреінтеграціяuk_UK
dc.subjectбездоглядні дітиuk_UK
dc.subjectбезпритульні дітиuk_UK
dc.subjectсоціумuk_UK
dc.subjectстуденти-волонтериuk_UK
dc.subjectneglected children-
dc.subjecthomeless children-
dc.subjectshelter for children-
dc.subjectreintegration-
dc.subjectstudent volunteers-
dc.titleРеінтеграція бездоглядних і безпритульних дітей в соціум в умовах притулкуuk_UK
dc.title.alternativeReintegration of neglected and homeless children in the society in terms of shelter-
dc.typeBook Chapteruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
186-198.pdf183,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.