Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧихурський, Анатолій Сергійович-
dc.contributor.authorChykhurskyi, Anatolii S.-
dc.date.accessioned2018-01-10T14:39:03Z-
dc.date.available2018-01-10T14:39:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧихурський А. С. Комплексне використання мистецтв у процесы естетичного виховання молодших школярів / А. Чихурський // Початкова школа. - 2008. - № 1. - С. 43-45. - Бібліогр.: 13 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13527-
dc.description.abstractПроблема естетичного виховання дітей та підлітків посідає чи не перше місце у концепції розвитку та формування особистості й активно вдосконалюється науково-дослідними педагогічними інститутами. Формування естетичної культури – це процес цілеспрямованого розвитку здібностей повноцінно сприймати і правильно розуміти прекрасне у мистецтві та повсякденній дійсності. Він передбачає вироблення системи художніх уявлень, поглядів і переконань, виховання естетичної чуйності і смаку. Одночасно з цим у школярів виховується прагнення та уміння вносити елементи прекрасного у всі сторони буття, боротися проти всього потворного, "низького", а також готовність до посильного вияву себе у мистецтві.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectсенсорні здібностіuk_UK
dc.subjectПрактична діяльність дитиниuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.titleКомплексне використання мистецтв у процесі естетичного виховання молодших школярівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
naykrob1.pdf164,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.